היערכות משטרתית מוגברת לקראת מעמד ברכת הכהנים בכותל

בנצי לייזרוביץ No Comments on היערכות משטרתית מוגברת לקראת מעמד ברכת הכהנים בכותל

במסגרת ההיערכות המשטרתית המוגברת, יוצבו שוטרים לבידוק וויסות קהל, בכדי לנתב בבטחה את הציבור הרב הצפוי להגיע לרחבת הכותל המערבי, זאת בהתאם למגבלה הבטיחותית של מספר המשתתפים המירבי במקום

צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מחוז ירושלים של משטרת ישראל נערך לקראת תפילת ברכת הכהנים שתתקיים מחר (רביעי) בשעות הבוקר ומעמד הקהל שיתקיים מחר בשעות הערב בכותל המערבי בירושלים. ההיערכות המבצעית המוגברת בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן, תכלול פריסת שוטרים רבים ולוחמי מג״ב בצירי הגעת המתפללים, בעיר העתיקה ובסביבתה, בכותל המערבי והמקומות הקדושים. מטרת ההיערכות והפעילות המשטרתית המוגברת היא לאפשר את קיומן התקין והבטוח של האירועים והתפילות תוך שמירה על הסדר הציבורי ועל שלום הציבור ובטחונו.

במסגרת ההיערכות המשטרתית המוגברת, יוצבו שוטרים לבידוק וויסות קהל, בכדי לנתב בבטחה את הציבור הרב הצפוי להגיע לרחבת הכותל המערבי, זאת בהתאם למגבלה הבטיחותית של מספר המשתתפים המירבי במקום.

בשל היערכות זו וצפי להגעת מתפללים ומבקרים רבים לאזור לאורך היום, לא תתאפשר כניסת כלי רכב לעיר העתיקה ותנועה בצירי עוטף העיר העתיקה תיחסם לסירוגין, בצירים הבאים: כביש עוקף העיר העתיקה, דרך מעלה השלום, שער יפו, גת שמנים-דרך העופל, רוקפלר וסולטן סולימאן.

הציבור מתבקש להימנע מלהגיע לאזור העיר העתיקה בכלי רכב פרטיים ולהסתייע בתחבורה הציבורית, היסעים מחניוני 'חנה וסע' והרכבת הקלה.

במשטרה קוראים לציבור לגלות ערנות ולפנות כל העת למוקד החירום 100 של המשטרה בכל אירוע חריג המצריך טיפול משטרתי או בעת זיהוי חפץ חשוד. כמו כן, ניתן לפנות גם למוקד המידע הארצי של משטרת ישראל – מוקד 110, בכדי לקבל מידע רלוונטי ולהתעדכן בהתאם.



0 תגובות